neděle 12. července 2015

Metalické tetování | Metallic tattoo | + Jak aplikovat

Pěkné odpoledne,

doslova módním hitem a nezbytným trendy doplňkem se tohle léto stalo metalické tetování. Někomu může připadat jako obyčejná tetovačka ze žvýkačky, kterou jsme si jako malí lepívali po rukou. Mě si však tenhle nápad okamžitě získal.
Mnoho z nás jistě touží po opravdovém tetování, avšak určité důvody nám brání v tom, si ho nechat udělat - strach, práce, rodiče. Z toho vyplývá první výhoda těchto tetování, jsou nalepovací a kdykoliv vás omrzí, smyjete je dolů. S jednoduchostí nanášení a odstraňování souvisí druhé plus a to, že můžete za týden vystřídat třeba sto druhů a vzorů, přesně podle vaší nálady. Dalším pozitivem je zároveň i nízká pořizovací cena. A v neposlední řadě jsou metalická tetování prostě božsky nádherná!
Odlesky zlaté a stříbrné vypadají úžasně především na opálené pokožce a udělají z vás bohyni pláže :)

 
(zdroj: www.google.com)

Přiznávám, že já osobně jsem se do nich naprosto zbláznila. Proto jsem měla velkou radost, když jsem je objevila na svém oblíbeném e-shopu Dekorativka.cz, kde mají momentálně ve své nabídce 10 setů s různými druhy tetování, za poměrně příznivou cenu 79 kč.
Bez váhání jsem si objednala hned tři balení na vyzkoušení. Zatím jsem se neodhodlala k příliš orientálním vzorům a sáhla raději po "náramcích".


Jak aplikovat:
Aplikace je velmi jednoduchá a rychlá.
  • Vystřihněte požadované tetování.
  • Sundejte z něj vrchní průhlednou fólii.
  • Nalepte tetování na požadované místo.
  • Přejeďte pečlivě celé tetování např. vlhkou houbičkou.
  • Pomalu sloupněte bílý papír.
  • A máte hotovo!

Co se týká výdrže, pořád je to jen nalepovací tetování a už při neopatrném nanášení může dojít k drobnému poškození. Hned po aplikaci, kdy s tetováním běžně fungujete, tzn. oblékáte se, škrábete se, o něco se otřete dochází samozřejmě k odírání a tetování má tendenci ztrácet okraje, vypadávají z něj třpytečky.
Co mě ale překvapilo, byla výdrž při sprchování. Když tetování přiměřeně přesprchnete proudem vody, v pohodě vydrží. Samozřejmě by pro něj bylo devastující, kdybyste použili mýdlo a drhli. Stejně tak při otírání ručníkem si dejte pozor, abyste si ho nesedřeli - stačí ručník jen jemně přikládat.
K odstranění stačí trocha mýdla a houba, kterou tetování pod tekoucí vodou jemně stáhnete.
A pozor! V případě, že jdete do solária, si ohlídejte, že vám tetování nezpůsobuje žádnou alergickou reakci. Mně osobně to nedělalo problém.
Plus je třeba si uvědomit, že tetování je jakoby neprůhledné, tudíž když se budete opalovat a poté tetování odstraníte, budete ho mít opálené na kůži.

I přes kratší výdrž (se kterou jsem ale plně počítala) jsem s tetováním naprosto spokojená. Jak říkám, není to nic na celý život. Takže když přestane být hezké, nebo vás začne nudit, vezmete žínku, sundáte dolů a hned můžete aplikovat nové :)

Líbí se vám tento letní trend? Máte nějaké metalické tetování?

2 komentáře:

  1. Taky ho mám a je to moje nezbytnost. Je strašně krásné a na zápěstí ho už mám pátý den a pořád drží :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat