neděle 11. října 2015

Naturalium | Tělová péče k nakousnutí

Příjemné říjnové odpoledne,

ať je léto nebo podzim, o naší pokožku se musíme kvalitně starat po celý rok. O to víc, když je venku sychravé a ne zrovna příznivé počasí.
Proto jsem měla velikou radost, když se mi do rukou dostala poměrně nová značka NATURALIUM, která se u nás v Česku poprvé představila na jarním Interbeauty veletrhu.

Jedná se o španělskou značku, vyrábějící produkty pro péči o tělo. Specifickým rysem této značky je, že všechny výrobky mají podmanivou vůni čerstvého ovoce. Jejich heslem je proto ,,Body to eat".
Naturalium nabízí řadu s vůní maliny, kokosu, broskve, manga, melounu a jablka. V každé z těchto ovocných řad si také můžete vybrat mezi sprchovým gelem, tělovým mlékem, šampónem a kondicionérem a tělovým sprejem.


Miluji cokoliv, co je na tělo a miluju vše, co krásně voní. Proto jsem měla neuvěřitelnou radost, když jsem od mého oblíbeného internetového eshopu Dekorativka.cz dostala možnost vyzkoušet si, na vlastní kůži, dva produkty této provoněné značky. Za což jsem nesmírně vděčná!

První věcí, která mě na produktu upoutala, je jejich balení. Minimalistická bílá lahvička s černým zavíráním, případně pumpičkou, jednoduchým logem a především obrázkem průřezu jednotlivého ovoce. Design je na první pohled střídmý a přitom šťavnatý.
Okamžitě po obdržení produktů jsem musela přivonět. Nezklamali. Vůně jsou velmi výrazné, autentické (ovšem pozor, někomu mohou připadat až přehnaně chemické - z důvodu docílení opravdu výrazné vůně). Mně osobně se parfemace velmi zalíbila. Od tělových produktů doslova očekávám, že po jejich nanesení je ještě notnou chvíli ucítím.
Výrobky neobsahují parabeny a ftaláty.


TĚLOVÉ MLÉKO | BODY LOTION - MELOUN
Dokonale vyživená pokožka díky vitaminům E a B5.

Prvním produktem k vyzkoušení bylo právě tělové mléko s vůní melounu (miluji cokoliv melounového). Jak již název napovídá, produkt má spíše tekutější konzistenci. Z tohoto důvodu obsahuje balení pumpičku, díky které snadným způsobem dopravíte mléko z lahvičky až na svojí pokožku.
Překvapilo mě, že se produkt poměrně rychle vstřebává a nezanechává mastný filtr. Pokožce dopřeje i dobrou dávku hydratace.
Mléko je opravdu kvalitně parfemované. Po jeho nanesení jsem ještě dobrého půl dne cítila na své pokožce závan melounu. Bylo to velmi příjemné, člověk se díky tomu prostě cítí čistý a voňavý.
Osobně jsem s tímto tělovým mlékem velmi spokojená.

Složení produktu slibuje výživu pokožky díky vitamínu E - tento vitamín je nejdůležitějším antioxidantem v těle člověka. Má za úkol chránit buňky a zpomalovat tak projevy stárnutí, dále prý pomáhá při hojení ran.
Dále je v něm obsažen vitamín B5 - který zabraňuje stárnutí a šupinatění kůže a také napomáhá při hojení jizev a ran.

ŠAMPON A KONDICIONÉR | SHAMPOO and CONDITIONER - ZELENÉ JABLKO
S provitaminem B5, který vyživuje vlasy od kořínků. Vhodný pro všechny typy vlasů.

Osobně bývám k produktům všechno v jednom a vhodné na všechno poměrně skeptická. Přeci jen si nedokážu plně představit, jak se dá skloubit šampon a kondicionér do jednoho.
Otestovala jsem toto 2v1 na svých vlasech - mám dlouhé a jemné, rychle se mastící, takže mi nesedne jen tak něco.
Na můj vkus šampon příliš nepění, proto je třeba použít ho větší množství a pečlivě vmasírovat do pokožky. Použila jsem ho ve chvíli, kdy jsem měla vlasy již v poměrně špatném stavu, mastné a zplihlé. S tímto úkolem si docela poradil, ačkoliv mám pocit, že mi přece jen na vlasech zůstal lehký mastný filtr.
Vlastností, kterou mě tento produkt překvapil je, že mé vlasy dokonale uhladil a jakoby zacelil. To se mi podaří s málokterým šamponem. Avšak s tím souvisí to, že pociťuji na svých vlasech mírné přetížení, jakousi těžkost a zplihlost.
Vzhledem k tomu, že má produkt opět výraznou vůni, mě překvapilo, že na vlasech je cítit jen minimálně (oproti tělovému mléku).
Nicméně si myslím, že se jedná o kvalitní výrobek a to především pro ty z vás, které nemají nijak problematické vlasy. V případě různých poškození bych se přeci jen poohlédla po něčem, co se konkrétně zaměřuje na váš typ vlasů - což je ovšem poměrně logické.

Opět je zde přítomný vitamin B5 - zlepšuje stav vlasů a dokonce by měl podporovat jejich růst.


Na stránce www.dekorativka.cz jsou k dostání 3 produkty (vyjma tělového spreje, který bude určitě brzy také k dispozici) a to ve variantách všech šesti kousků ovoce. Cena vůči obsahu balení je také velmi příznivá a proto doporučuji si tento sortiment důkladně prohlédnout a rozhodně minimálně jeden produkt vyzkoušet.

Máte již zkušenosti s touto voňavou značkou? Jak se vám zamlouvá?

Žádné komentáře:

Okomentovat